minigim0010 3-4 sene çektim bu hastalığı ben. Öncelikle iyi bir cildiye doktoru bulun. Ben birkaç farklı doktor ve tedavi denedim en son gittiğim doktor Deva oldu bana sağolsun. 2 krem verdi biri beyaz biri saydamdı. Yaklaşık 3 4 ay hiç aksatmadan kullandım. Nemlendirici ve güneş kremi de önermişti onları da aldım ve camdan dahi bakarken güneş kremini kullandım. Gece gündüz hep nemlendiriciyi sürdüm. Önemli olan devamlılık bence. Her gece yatmadan önce temiz içerikli yüz temizleme jeli ve yumuşak yüz süngerleriyle yüzümü temizledim. Baharatlı, salçalı, acılı ve paketli gıdalsr tüketmedim. Tüm bunları tam 1 sene boyunca hiçbir şekilde aksatmadan kullandım ve tamamen bitti şükürler olsun tabii birkaç aya kalmadan iyileştim ama doktorum devam etmemi söylediği için devam ettim. 2 senedir hiçbir problemim kalmadı.