Beyzanrrrr ben 2,5 aylıkken başladım kullanmaya, memnunum bütün gece açık kalıyor gece lambası gündüz mesela yatağında uyutucaksam da karartma perdeleri kapatıp kırmızı ışık birde ninni açıyorum melodik öyle uyutuyorum. Arkadaşım noodie diye bir cihaz gönderdi avusturalyadan valla aldığım en güzel bebek hediyesi oldu. Ama ebebekte alternatifleri var ben memnunum 5 aylık oğlum.