Pastaneusuluislakkek Merhaba05 eğer balkonlu bir evdeyseniz balkonda değilse banyoda bebeğe suyla oyalanabileceği bir ortam oluşturabilirsiniz💐 siz de yanında oturursunuz, ben geçen sene sürekli öyle oyalıyordum
Merhaba05 Pastaneusuluislakkek balkona havuz şişiricem en iyisi. En fazla yarım saat oynuyo sonra sıkılıyo ortalığın ıslandığına battığına değmiyo ama olsun😂
merkursavascisi_06 Merhaba05 küvete su koyup içine koyuyoruz biz 11 aylık kızımı top falan koyuyoruz içine onunla oyalanıyo ferahlamak iyi geliyo. Üşenmesem günde iki kez yıkayacam aslında ama üşeniyorum 🤭
Deletedmom_110 Merhaba05 hadi ya yarın 2 de doğum günü yapıcammmscık alan da birde yarabbi yardım et kazasız belasız bitsin su gün
biroglanannesii1 Tomris-Hatun Biraz da Rusya’nın soğuk havasını gitsin Türkiye ye sıcağın bile Arabı geliyor ya fjfjfkkg
Merve_ada71 Merhaba05 Fethiye şuan yanıyor kavruluyor yarında eririz artık 😂 etkilik felan derman kalmıyor bizde evin işini yaparsak sukrediyoz 😂
MommysMini baloglum_e yok ya bunu bı başkası da sormuştu 72 benim ilkokul numaram çok sevdiğim bi sayıdır o yüzden yazdım vandayim 😂
menek16 Merhaba05 yazlıktayız burda küvet var giriyoruz içine ikimizde şıp şıp serinleme 😅 kendi evimizde küvetine asla oturmaz ama 🤦🏼♀️
Cigdemss Merhaba05 her zaman olan bir durum, ekstra bir sıcak değil. O gözle bakınız haberler abartıyor. İklim pandemisi çalışmaları
Merhaba05 Cigdemss yok valla her zamanki gibi değil. Saat sabah 9 balkona çıktım çamaşırları toplamaya 3dkkada ter içinde kaldım
Bugleminannesi28 Merhaba05 valla benim kızımda 8 aylık ne kadar etkinlik yapmaya çalışsamda benim kızımın sevdiği tek etkinlik üniteye makineye çamaşır sepetine koltuğa tırmanmak sjsjsjsj😂 o yüzden ne yapıyoruz yarın bol bol soğuk kahve yudumluyoruz
Merhaba05 Bugleminannesi28 ayynı benimkide öyle😂 dün instagramdan aktiviteler buldum hazırladım sabah verdim eline, nasıl oynanacağını gösterdim şöyle bi eline alıp iki evirip çevirdi sonra fırlatıp attı kitaplıktaki kitapları tek tek yere fırlatmaya gitti😂
tubiiik_ Merhaba05 hastaneye kızımın alerjik randevusu var 🥲alerjık olmasa kontrol olsa gitmemde alerjık zor bulunan bi bölüm kac ay sonra buldum mecbur yana yana gidip gelecez