Aaayysseee 4 tane diş kaşıyıcımız var ama uzun uzun kullanmıyor 4 ay 6 günlük bizimkide, civilden bi kalp şekilli var onu aldık, bi diş kaşıyıcılı çıngırak aldık, ayrıyeten parmak gibi içi sulu var birde yine civilden eldiven gibi ele giyiliyor ucu diş kaşıyıcı giyilen yeri hışırtılı çok tatlı ama yok bi dk alıp bırakıyo :) meyve süzgeci aldım içine mama katıp dondurdum yarın onu vercem 4 buçuk aylık olsun havuç verecem yani elini emer ağız mendillerini ağzını alır tuttuğu herşeyi ağzına alır ama diş kaşıyıcıya geldimi yok 😂😂😂