Kızlar biliyorsunuz pislikkkkk ev sahibi kirayı 15 bin yaptı kendi evime gidicem 15 güne kendi evim eski bina aşırı deprem korkum var bugünde olan depremler beni etkiledi 4 yaşında oğlum var o okuldayken olursa ben en kazdan cikamazsam saçma sapan kuruom ya delircem artik