Aalime yaa uyuyuverse sorun yok :) 3 aylıkken felan akşam 20:30 uyurdu sabaha karşı 5:30 uyanırdı tekrar uyur 6 buçuk 7 gibi güne başlardık akşam bi temizlik yapıyordum dinleniyordum şimdi akşam 8 buçukda uyutmak için 6 buçuk 7 gibi başlıyoruz hazırlıklara anca uyuyor bide sık uyanması başladı uykuya döndürmekde zor oluyor gündüz zaten sürekli uyku halinde bi mama içecek bi saat mamaya uğraşıyoruz bi saatte uyutmaya çalışıyorum başka aktivite yok bazen ağlama krizleri tutuyor yani çok zor ya 😂😂