Anneyim-a Kaç saat uyuyorsunuz ? Genelde kaçta yatıp sabah kaçta kalkarsınız Gece benim gibi 61637227 kere uyanıyormusunuz bebiş yüzünden 🫠
Beyzanrrrr Anneyim-a oğlumu 8.3 9 gibi uyuturum..10 10.3 11 gibi yatıyorum sabah 6 da diriliyoruz 🥺 16 aylık olmasına rağmen acayip hareketli bu yüzden gece 3 4 kez ağlar giderim pışpış sonra yanında uyuya kalıyorum🤦🏻♀️her ay zor anam .. Bide bitane daha geliyor 1 aya 🤣bana uyku harammm🥲
Misssitare Anneyim-a ben dün akşam 9 da uyumuşum bebeğimle beraber gece 4 gibi bebeğimin ağlamasına uyandım. Sonra 2 saat daha uyuduk uykumu almışım😍 tabi her zaman böyle olmuyor akşam genelde işim oluyor ger şeyi bırakıp uyumuşum🫠
bakkalemzigi Bebeğim 11 de yatar ben 12 1 gibi yatarım sabah 9 10 gibi uyanırız . Ama gece bizde 9388383 defa felan kalkarız 🫠
glsh25 Bebeğimi 8 de yatırıyorum 10 larda emiyo bi daha bende 10 dan sonra yatıyorum gece 1 e doğru kalkıyo sonra 3 te kalkıyo 3 ten sonra nerdeyse her saat başı kalkıyo çok yorucu uyku yok 5 aydır :((( 3 saatten fazla hiç uyumadıım😿😿
Birminikaslan glsh25 Ay bu benim oğlan mi ne 🤤🙄 bu sıralar biz de böyleyiz özellikle 3ten sonra 26637384 kez kalkıyoruz resmen onun için ben de 22.00-22.30 gibi yatıyorum ekstra bir şey olmadıkça
Efuliim35 16.aydan bildiriyorum milyon kere emmeye kalkıyor ağlayarak 😂 Dişler tamamlanmadan rahat yok kızlae sanırım
icidisibiranne 11 de uyudu dün kızım bu ara geç uyuyor ben de 12 de yattım 9 buçukta kalktık tabi biz de gece 135653784 defa uyanarak 😂 kesintisiz uyumayı o kadar çok özledim kim🥲