Anneler bebeğim 21 aylık gelişiminde hiçbir problem yok hamdolsun. Her söyleneni yapar anlar kendini beden dili ile bir şekilde ifade eder ne istediğini anlatır. Sıkıntı şu konuşmuyor konuşmak istemiyor anne,baba, dede,gel ,ver ,cici, mama diyor kedi köpek sesi çıkarıyor. 21 aylık bebeği olanlar veya bu ay grubuna yakın olanlar bebeğinizin konuşması nasıl?