Ataselim Anneler kızım 3 ay 8 günlük. Göğsüme yaklaştırınca ağlıyor emmek istemiyor. Takviye mama veriyordum sanırım biberona iyice alıştı. Ne yapabilirim az da olsa emmesi için çok üzülüyorum