ZeynepAda29 Herkese merhaba. 3 yaşında bir kızım var. İkinci bebeğime 20+1 haftalık hamileyim. Hareketlerini hissetmiyorum. İlk bebeğimde 17. haftada hissetmiştim. Bu haftalarda hissetmeyen var mı?