Kızlar 2 gündür ateş kusma ve ishal vardı. 2 gündür hastanedeyiz serum takıldı ancak ateşim yine çıkıyor akşamları. Doktor antibiyotik başlayalım dedi ama araştırdığıma göre sütten bebeğe azda olsa geçiyor, bağırsak florasını bozuyormuş ve pamukçul yapabiliyormuş. Antibiyotik kullananız oldu mu ben başlamadım hala yarına kadar iyi olursam başlamıyım diyorum