Ee011 Kızım kaç gündür ishal kusuyor ilaçları var ama geçmedi abisinin kakasında rotavirüs çıkmıştı ama kızıma veremedik tahlil sadece kan tahlili verebilmiştik
sadekahve_bitter Ee011 bulalmıştır öncelikle temasla bulaşır evin hijyenine dikkat edin sıvı kaybı olmaması gerek serum takılması daha iyi olur hatta yatırılması bile daha uygun görev doktorlar var probiyotik belki işe yarar çok bilgim yok ama Biz Ramazan bayramı arefesi hastane virüsü kapmıştık ishal işin antibiyotik 2 kutu probiyotik kullandık 25 gün sürdü. İnşallah sizinki daha kısa sürer
Birdunyabircennetannesi Ee011 Ge oral diye bir toz vermişti bize doktor rotavirus olunca Her kaka yapışınca 1 çay bardağı içiriyordum o kesti bizim ishalimizi Ama genel olarak yine de 1 hafta 10 güne geçiyor anca🤦 Az az sık sık sıvı verin mutlaka
Melek3452 Ee011 benim bildgim rotavirusunde doktor hastaneye yatis vermesi gerek ti size vermedimi acaba.
sadekahve_bitter Ee011 hayır yatmadık sürekli emziriyordum bebeğimi sıvı kaybı olmadı ama kilo kaybetti
Ee011 Mervetnl Birdunyabircennetannesi ya dün iyiydi aslında sabaha kakası da biraz normal di öğleden sonra yine kötüleşti sizin ki kaç yalındaydı
Ee011 Melek3452 kaka tahlilini alamadık aslında çok sık çıkmıyordu serum filan da takılınca düzeldi sandım tekrar dan götürmedik bugün kötüleşti
Melek3452 Ee011 kizinizda tm belirtileri ne acaba, yediklerini hemn kusuyomu, bizde gecirdik kusma, ishal Ama rotavirusu cikmadi cok sukur oglumda
Birdunyabircennetannesi Ee011 Hayır evde geçirdik 2 günde bir kan gazına baktırmak için gittik 8 aylıktı
Ee011 Birdunyabircennetannesi ecz gittim probiyotik almak için sordu işte antibiyotik var dedim o bağırsak enfeksiyon için değil dedi acilde ki doktorlar ittire kaktıra iş yapıyor zsten ben söylemesem ne serum ne tahlil alacaktı