DaBT-İPA-Hİb ve KPA aşıları sağlık bakanlığı takviminde 4. Ay sonunda yapılıyor diye belirtilmiş. Bugün sağlık Ocağına gittim 3 ay 29 günlük bebeğim ve bu aşıları yaptı hemşiresi. Sordum 4. Ay sonunda yapılmıyor mu diye hayır dedi 4. Ay başlangıcında yapılıyor dedi. Şimdi araştırıyorum ay sonunda yapılıyormuş başına gelen var mı arkadaşlar doktor randevumuz da cuma günü ona da bir soracağım niye böyle bir şey yaptı hemşire erken mi vurdu aşıları ya