Bebeğim 6 ay 18 günlük dün iki tane bacaklarından ve birde ağızdan aşı oldu gitmeden önce calpol verdim akşama kadar bı sıkıntı olmadı ama bugün huzursuz ve bacağının yukarısında böyle bişey çıktı ve aşı yerleri de kızardı ve halen sert duruyor ilaç dağılmamış gibi sanki ne yapabilirim? 
