Merhaba arkadaşlar benim 25 aylık bir oğlum var doğduğundan beri ben şıpır şıpır gözyaşı aktığını bilmem oğlumdan hep mi numaradan ağlıyor bilmiyorum yani böyle 1 2 damla ancak akıyor doğduğundan beri 3 kez rutin göz muayenesi oldu hiç bir sorun çıkmadı ya göz yaşı tıkanıklığı deniyor araştırınca ama onda da ne bileyim gözde sulanma vs gibi belirtiler var şükür hiç öyle bir şey yok ama neden göz yaşı akmıyor olabilir bu durumu tedirgin etti beni açıkçası