Kızım 2 ayından beri mememi sıkıştırıyor ve acayıp salyası akıyor cok huzursuz baktım diş falan yok ama sanırım cıkacak. Oglum da 4 aylıkken cıkarmıstı. Ne yapsam agrısı huzursuzluğu hafifler? Hergun calpol vermek istemiyorum eliyle de diş halkasını tutamıyor henüz.