Arkadaşlr bebeğim 4 ay 10 günlük 1 ay önce doktora gittik sol kalça gelişim geriliği vardı çift bez kullandık geçmedi bugün ortopediye gittik kalça aparatı verdi yani pavlik bandajı. Bnmde moralim bozuldu. Daha önce kullanan varmı? Kullanırken emzirmek falan bayagı zor hiç çıkarmayacaksın dedi doktor 2 ay boyunca. Daha önce başına gelen varmı?