Merhabalar bir kaç gün önce post açmıştım. Adetimin 4. Günü spiral taktırmaya gittiğimde hamile olduğumu öğrenmiştim. Ancak adet kanamam bugüne kadar yoğun bir şekilde devam etti ve ağrılarım başladı doktora gittiğimde sağlıklı bir gebelik olmadığını aşırı kanamam olduğunu bu gebeliği sonlandırmam gerektiğini söyledi. Ancak ne rahimde ne tüplerde vajinal muayene sırası ne kese ne bebek yada başka Birşey görünmedi. Ama beta değerim artışta. Yarın rahim temizliği yapacaklar eğer beta değerim düşmez ise kanser tedavisinde kullanılan bir ilaç tedavisine başlayacakmışım. Allah aşkına bu durumu yaşayan var mı nerede bu çocuk 🤔