Birdunyabircennetannesi benim oğlumu anlatmışsınız. Benim oğlumda 26aylık ve doğduğundan beri aynı kimseyi yabancısılamaz, herkese güler herkese gider, beni hiç aramaz. Böyle Sosyal ve sevecen olmaları güzel bişey ama aynı zamanda tehlikeli de Allah korusun. Daha tam anlayabilceklerini sanmıyorum ama yabancılara gitmemeleri konuşmamaları gerektiğini ve onlardan bişey almamaları gerektiğini öğretmemiz lazım nasıl olur bilmiyorum ama bunun için bir uzman görüşü şart sanki.