Hosgeldinbebekk sigara icmeyen olacak bu konuda netim.2 kisi ile bu yuzden en bastan anlasamadik .gunluk evi toparlama,utu,bulasiklari kaldirma makineye koyma gibi rutin seyleri yapiyor bakicimiz.sigorta istemedi biz de yapmadik.yasadgmz yer buyuk bi sehir degil, burdaki bakici fiyatlari ne ise onu veriyoruz onun da beklentisini karsiliyor zaten.yol masrafi varsa onu da dusunmeniz gerekir.en onemlisi bebegin yaninda tlf tv bakmamasi.sadece cocukla ilgilencek.diger isleri uyudugu zaman yapacak.yani bastan bu sekilde beklentilerinizi konusursunuz.