Sizce kutlamali mıyım. Bı kere daha ufak bişey anlamaz simdi diyorum . Bı hafta sonra doğum günü. 1.5 ay sonra tasinacagiz. . Yeni eve orda kuran okutayim oğluma hem doğum günü için ikramlar hazirlarim yakın aile dostlarıma diye düşünüyorum. Kararsızım sizce?