Arkadaşlar bebeğüm 4 ay 10 günlük 1 ay önce sol kalçasında gelişim geriliği vardı çift bez taktık gecmedi. Bugün ortopediye gittik aparat verdiler 2 ay çıkarmadan duracak dediler. Çok moralim bozuldu kullanırken önerisi olanlar varmı ? Cvp verirseniz sevinirim