Huma_kus34 tatlibiranneo ayy ne guzel kınayımda başıma gelsin ama şu saatten sonra gelırmı bılmem 14 bin toplam kire ödicez el insaf
tugcaduman Huma_kus34 Trabzon’daki eve 3500 veriyorduk eylülde zam var ne kadar olacak bilmiyorum ama 1. Kat 5bine verilmiş ben 7. Katayım. İstanbul’daki evde 8bindi ekimde onun da kira artışı ne kadar olacak bilemiyorum 🥲
tatlibiranneo Ecemnurmom hahaha ortalık karışsın diye öyle dedim ben lojmanda oturuyorum ondan öyle uygun 😃😂
Olric11 Huma_kus34 site değil bizimki bildiğiniz küçücük apartman dairesi 😅 eşim 14 bin alıyor 4800 geçin hadi 😅 çalıştığı ev sahiplerine