Bende yaralar için kullandım fakat sürekli hale getirmedim kullanmayı. Çünkü zaten gün içinde en fazla 40 dk kullanılması gerekiyormus bende tüm gün kullandım hep ama sürekli süt boşaltmak zorunda kaldım içinden. Asm deki ebelerde kullanmamami söyledi gereksiz baskı yaptığı için uyarı yapıyor memeye sürekli ve süt çıkıyor memeden hep. Yara için krem sürün gün içinde krem emilimi olana kadar takin mesela ben yazin doğum yaptığım için kullanmıştım yara olmuştu hep yeni doğumda. Daha sonra da ara ara kullandım yara olan meme için içindeki sütte ne zaman dolduğunu bildikten sonra kullanın mis gibi sizin sütünüz 🙂 geçmiş olsun.