Diğer postlardan görmüşsünüzdür belki. Bebeğim ıkınıyor bağırsakları gurul gurul ediyor. Afedersiniz osururken zorlanıyordu. Akşama kadar uyanık olduğu vakit ağlıyor. Halam köyden nane toplayıp yollamış. Taze nane. Kaynat iç gaz sancısına iyi gelir dedi. Deneyen var mı bunu?