Niloss Kızım 4 yaşında halsizlikten bitap düştü 1 gece hastanede yattık sürekli serum ama hala düzelmiyor gaita tahlili temiz viral enfeksiyon dediler 🤷😔
irva Niloss Salgın varmış bu ara bende duydum.Yazlıkta çoğu çocuk hastanedeydi ishalden veya boğaz enfeksiyonundan.
Niloss irva inanılmaz ya hastanede her çocuğun elinde poşet kusuyor ve ellerinde serum hiç böylesini görmedim
Nilist Benim oğlumda iki haftadır ishal ama aşırı kötü bir durumu yok. Keyfi yerinde. Günde 4-5 kez kaka yapıyor. Sıvı bir şekilde. Umarım yakında biter.
Sinemisssss Kızım da yakın zamanda atlattı ama ben ilaç kullanmadım beslenme şeklini ona göre düzenleyip, bol sıvı tüketimiyle toparladı cok şükür
Niloss Sinemisssss biz atlatamadık serumsuz normalde de iştahsız olduğu için. Çok halsiz sizde de öyle mi
Sinemisssss Niloss benim kızımda aynısı işhatsız ama kefir muz ve pirinç pilavı onu kurtardı diyebilirim bir de o dönemde cok fazla su içti asla yemesi için zorlamadım yeri geldi kuru ekmekle öğün yaptı azar azar ama sık sık teklif ettim yetti