958825 daha çok küçükler canım emip bırakması sonra geri alması çok normal. Mesela benim çocuklarım 10 dk emerdi belli bir süre sonra yine emerlerdi hiç uzun emmesi olmadı. Kızım yanımdaydı, oğlum 1 hafta kuvezde kaldı. Kızımı emzirip, oğluma sağım yapiyordum olduğu kadar. Elinden geldiğince emzir ve sağ sütünü gerekirse buzluğa at. İlk sütler çok önemli bebisler için 🥰 mama verebilirsin ama elinden geldiğince kendi sütun. Psikolojini kötü etkileme direk mama deyip.