Çok geçmiş olsun Osmaniye de birebir iki depremi yaşayan biri olarak söylüyorum yatakta oğlum ayaklarını sallasa bile hala sallanıyorum eğer öyle bi şey olursa diye yatağımın başında su yiyecek bi kaç bi şeyler var.. psikolojiden çıkmaya çalış gerçi ben hala çıkamadım bi öneri senin için ❤️