Alperenalininannesii Merhaba anneler, bu uyku damlasını kullanan olumlu olumsuz bi fikri olan varmı acaba? Bebeğim 10.5 aylık aşırı uyku sorunu var geceleri kullanmak istiyorum ama emin olamıyorum 🙂
irva Alperenalininannesii Sadece uykuya geçişi kolaylaştırıyor o kadar güzel bir uyku sağlamıyor.Pek de sağlıklı değil böyle şeyler.İnanın zaman geçtikçe her şey düzene giriyor.Hiç alışmayın,alıştırmayın böyle şeylere.Sonra o şeyleri kullanmayı bırakınca asıl düzensizlik o zaman başlar.Pişman olmaya hiç gerek yok bence.Çocuklar kendi düzenini kendi oluşturuyor zamanı geldi mi bünyeleriyle oynamamak lazım canım.🙈