irva hatice_ahsen 3.5 aylıktı yaptırdım.Erkenden yaptırmak çok daha iyi bence.Hiç sorun yaşamadık sünnet olmuş gibi de değildi.Huysuzluk vs hiç olmamıştı.İlk çişini yaparkende çok rahat yaptı öyle ağlaması falan olmamıştı.
Recbeyer hatice_ahsen ilk oğlumu 6 aylıkken yaptırmıştım Oğlumda şuan 6 aylik bu ay yaptırmayı düşünüyoruz erken olması gayet iyi cabukta iyileşiyorlar ne kadar erken o kadar iyi bence
Kose21 hatice_ahsen kırklıyken yaptırın hemen iyileşiyor hiç bir sıkıntı olmuyor, sağlık sorunu sebebiyle 1yasi bekledik ama herşeyin farkındaydı biraz zorluk oldu
Kdry07 hatice_ahsen 6 ve 3 aylık iken yaptırdık 6 aylık daha zordu bu oğlumda 3 aylık olduk daha rahat oldu
Mustafamom_ 7 aylıkken yaptırdım daha önce yaptırsam daha iyi olurdu belki ama , eşimi ikna edemedim biraz büyüsün diye çok şükür bizim için zorlu sürec değildi sadece olurken ağladı oda ellerini tuttuğumuz için sonrasında bir sıkıntımız olmadı
ozggee2 2.5 aylıkken yaptırdım iyiki de erken yaptırmısım birinci günü çok ağladı ama büyüyünce farkındalıkları arttıgı için eminim daha cok zorlanırdım
yigithanmom54 hatice_ahsen 5 aylıkken yaptırdım genel anestezi ile ve çok şükür çok rahat geçirmiştik ilk gün bile çok sıkıntı çekmedik hemen de iyileşti ama şimdiki aklım olsa ilk ay yaptırırdım hareketlenince gerçekten zor olur 👍🏻
Zerdecal geçen hafta 3.5 aylıkken yaptırmış olduk ilk 3 gün her çişte ağladı baya bir acı çekti çok pişman olmuştum 3.günden sonra artık acısı kalmadı ağlamadı
Eminecak hatice_ahsen tam 3 aylık olduğu gün yaptırmıştik cok rahat oldu. Bebeğim cok hareketli olduğu için sünnet esnasında çok ağladı yattığı için ama ondan sonra bir sorunla karsilasmadik cok şükür
biroglanannesii1 hatice_ahsen 3 günlükken yaptırdım canım ne kadar az hareketli olduğu zaman o kadar iyi ben ayını bile beklemedim hastaneden çıkmadan yaptırdım doktor krem vermişti onu bezi bağlamadan sürüyordum bezine öyle kapatıyordum 1 haftaya yakın iyileşmişti hiç bir şeyi kalmadı çok şükür
Karinyoo hatice_ahsen 1 yaşında yaptırdım ilk gün ağladı sonra sorun yaşamadık hiç. Bezine bol vazelin bir de iyileşmesi için kremi vardı 10 günde iyileşti
Demirhan_baby Tam 4 aylıktı yaptırdığımızda. İyi ki de 4 ayı geçmemişim diyorum hatta daha erken bile yapılabilirmiş. Şimdi 4.5 aylık olacak dönmeye çalışıyor şu sıralar
Derya0655 hatice_ahsen 2 aylıktı sünnet olduğunda. İlk gün mızmızlandı ertesi günde 3 ya da 4 e kadar sürdü huysuzluğu sonra geçti. Rahat atlattık şükür