Sol çene altim şişmişti KBB gittim ultrason verdi ultrason biyopsi istedi iğne ile. Yaptıran var mı sonucunuz nasıl çıktı 😥 aciyor mu bu işlem. Şişti ama indi ultrason randevusu gelene kdr doktora şişliği indiğini söyledim iyi bişey ama yinede belli olmaz iyi kötü huylu kanser olabilie dedi 1bucuk aylık bebeğim var bana dua edin temiz çıksın 😥😥😥