Kızlar internette çok paylaşılan ürünler var illaki görmüşsunuzdur .
her şeyin organik olanı özel olanı bebekler için diye. böyle şeyleri sürekli alamayan var,alsa bile kullanmayan var.
Yani makarna organik,irmik organik,pirinç organik,bulgur organik,mercimek organik,şehriye organik ne biliyim organik pirinç unu,organik yulaf,organik bilmem ne…liste çok büyük ve uzun …
Bunları almayanlar kötü anne mi ne bileyim ne olacak kafama takiliyor.
çocuklarımız da ilerde bir sağlık sorunu mu oluşacak,bizler normal markette satılan ürünleri aldığımız için.
Evet yaşadığımız yüzyıl iğrenç ve her gıdada hile var,hiç bir şey doğal değil bunları biliyorum ama bebeklerine özel alanlar kendilerine normal marketten alıyor mesela büyük kesim ee anne emzirince yine bebeğine geçmiyor mu?
.(çok nadir ailecek aşırı hassas olanlar vardır onları tenzih ederim)
Benim eşim ve çevrem ailem bu konulara çok yabancı anlatsamda saçma buluyorlar.🤷
Herkes fikirini belirtsin Lüfen eleştirmeyin ,güzelce açıklayın. 🙏🏻💐