Iki_pasa_annesi Kızlar 2 buçuk aylık bebeğim az önce mukuslu köpüklü kaka yaptı neden olabilir devam ederse doktors goturcem
ikiprensannesi53_ Iki_pasa_annesi sadece anne sütü alıyorsa normal anne sütü ishal yaptığı için normal
piremsesssannesi Iki_pasa_annesi benim kızım da öyle kaka yapıyordu biz de alerji sandık bir ay ama gaita testinde lökosit çıktı yani enfeksiyon varmış kanlı köpüklü sulu yeşil şeklindeydi antibiyotik kullandık iki hafta ve şükür düzeldi
Woman35 Iki_pasa_annesi ek gıdaya daha başlamadığı için evet siz geldiğiniz bişeye alerjisi olabilir süt ve ürünleri yumurta kuruyemiş vs vs karın gurultusu kanlı kaka vücutta kızarıklık vs olursa alerjidir takip edin
Iki_pasa_annesi ikiprensannesi53_ ewet sadece anne sütü alıyor ilk defa böyle yapınca korktum yani eşim usuttmustur dedi emin olamadım
Sulefurkan Yesiliremm bizimde aynen öyleydi her köpüklü dışkı alerji değil beraberinde kan huzursuzluk döküntü lazımmış doktorlar öyle söylüyor
Damlailay piremsesssannesi piremsesssannesi bizimde aynıydı antibiyotik kullandık düzeldi sonra tekrar oldu doktor alerjiye yönlendirdi alerji doktoru 2 aylık bebekler genelde enfeksiyon olmuyor alerji oluyor dedi 5 aylığız hala geçmedi süt alerjisi diyetindeyiz 😞
Iki_pasa_annesi piremsesssannesi eşim tanıdığı saglikciya sormuş normal demiş ama surerse bi kaç gün sonra doktora gidin demis
Iki_pasa_annesi Sulefurkan öyle bisi yok cnm sadece mukuslu ve köpük vardı huzursuzluk döküntü filn yok