Kdry07 5 buçuk aylık bebeğim var geceleri çok sık uyanıyor hemen hemen her saat uyumuyor hiç aranız da kaşık mama kullanan oldu mu hangisini tercih ettiniz
Gamzosgamzos Kdry07 bende kızıma hiip veya aptamil veriyordum ikiside ilave şeker icermiyor diye ama ek gıda için 6.ayı bekledim hatta kaşık mama verdiğimde 7 8 aylıktı