Hvvyldz Kızlar bebeğim 3 aylık oldu biberon baslıgında 1 numara yazıyo bebeğim çekiyo çekiyo mama azalmıyo sanki zorlanıyo gibi 2 numaraya geçmemde bi sıkıntı olurmu üzerinde 3+ yazıyordu
Asyaveannesi04 Hvvyldz hayır olmaz bende ilk dr. Browns almıştım ama bir aldı sonra almadı kaç tane biberon denediysemde almadı sonra mimijumi diye bir biberon aldım