Defne_Ceylan Merhaba hanımlar hepinize hayırlı günler. Ben küçük ev aletleri alacağım; ütü, süpürge, blender seti, tost makinesi. Sizce hangi marka alayım ya da hangisi almayayım yada hangisi çok kullanılıyor onu alayım önerileriniz nelerdir?
Feyzosumunannesi Defne_Ceylan Korkmazin caycisi ve kahve makinesinden asla memnun değilim Rosegold olan . Ama blender ve tost makinesinde sorun yok. Fakirin elektrikli süpürgesini kullanıyorum çok memnunum
Asyaveannesi04 Defne_Ceylan benim tüm küçük ev aletlerim bosch 4 senedir çok memnunum Karaca asla ama asla almayın tek bunu derim. Kahve makinası almıştık 2 ay sonra bozuldu muhattap bulacak servis yok
Defne_Ceylan Asyaveannesi04 hadi ya bide diğerlerinden o kadar pahalı ki sözde daha markalıymış bende beyaz eşyaları Arçelik aldım daha kullanmadım nasıl bilmiyorum küçük ev aletlerini ne alsam bilemedim
Feyzosumunannesi Defne_Ceylan torbasiz kullanıyorum dök yıka tak çok rahat çekik.gucu de çok kuvvetli
Defne_Ceylan Feyzosumunannesi baktım baya bugün torbasız daha çok tercih ediliyor sanırım canım çok teşekkür ederim yorumun için