Bebeğim 11 aylık ve beni sürekli ısırıyor diş çıkarıyor onun etkisi var biliyorum ancak diş kaşıyıcı verince onu ısırmıyor heryerim morluklar içinde kaldı ısırırken bana bakıp gülüyor sanırım oyun sanıyor bunu canım acıyor tepkisiz kalıyorum çünkü ay diyince daha çok ısırıyor uyarıyorum ciddi bir yüz ifadesiyle yine aynı gerçekten bu konuda deneyimi olan bilgisi olan anneler yardımcı olur musunuz ? Ne gibi bir yol izlemeliyim