Aliekremim biz kahvaltıya 7. Ayda geçmiştik 6. Ayda sadece sabah kalktığında anne sütü ya da mama 1 saat sonra ara öğün yarım bebek kavanozu kadar cam rendede rendelenmiş meyve püresi. Öğlen sebze püresi ya da çorba bir bebek kavonozu kadar. bide yarım bebek kavonozu kadar kendim yaptığım yoğurdu yiyordu yine ara öğün olarak bazen yoğurtla meyveyi de karıştırıyordum bazen meyvesine bir çay kaşığı kadar keçiboynuzu özü ekliyordum geri kalan öğünler anne sütü ya da mama. 6-9 ay arası %30 ek gıda %70 anne sütü ya da mama 9-12 ay arası %50 %50 olacak şekilde devam ediyor uzun oldu biraz umarım faydası olur