Oğlum 25 aylık olmak üzere bu bir aydır sürekli kaka ve cocisimi bezde iken söylüyordu bende bugün bırakma icin bugjn ilk adimi attım lakin bezde iken söyleyen bebek şimdi soylemiyir ben yarimm saat bir saat aralıklar ile cisimiz geldi mi tuvalete gidelim diyorum gidiyoruz lakin lazimlik aldık bu kolzet gibi olanlardan ona da tuvalet için olan adaptieden de takitik ama ikisine de yapmak istemiyor sadece sormak istediğim tecrübeli annelerimize ilk gununuz nasıl geçti yanlışım var mı WC ye goturdigun araliklarda bir kaka kazamiz oldu birde çiş kazamiz oldu onun haricinde iki defa goturdigun için kendi yaptı goturmeseydim belki onuda üzerine yapardı erken mi başladık yada beklemeli miyiz daha