1453Abcdefg Kızlar anaokulu devlete kayıt ücreti kalktı deniyor ama bizden istiyorlar. Ödeyenler var mı hu parayı bu sene zorunlu anaokuluna baslıyoruz.
Asyaveannesi04 1453Abcdefg bulunduğunuz yerin ilçe milli eğitimine şikayette bulunun eğer öyle bir şey yokta istiyorlarsa