Gmoo benimde oğlum 10 aylık ve 9800 kg falan çıktı doktor tam ortası dedi biraz alabilir kilo dedi. Görenlerde bazen ayına göre küçük göründüğünü söylüyor normal diyende var ama umrumda mı hayır çünkü oğlum çok şükür sağlıklı yemesi çok çok iyi ve iki dakik durmuyor kıpır kıpır bu kadar hareketli bebek zaten et tutmaz anamı ağlatıyor. Ben hı hı deyip geçiyorum bir şey diyenlere. Kendim minyon tipliyim eşimde öyle e bebe de öyle olacak belli. Tombul gören de ekmek mi veriyosun der 🤦🏻♀️