Merhaba. Orta kulak iltihabı olduğum için antibiyotik almak zorunda kaldım oğlumda 4 aylık emziriyorum antibiyotik alınca emzirmedim ama çok kötü hissediyorum zaten mama içiyor normalde böyle bir daha emmek istemez diye korkuyorum emziremez miyim gerçekten amoklavin içiyorum sütümü sağdım şimdi ne yapayım onu dökeyim mi bilemedim hiç