Beyanlar doğum yapalı 40 gün oldu doğumdan 1 hafta önce kontrole gitmiştim dikişlerim de bir sıkıntı yoktu şuan da dış dikişlerim düştü iç dikişlerimi bilmiyorum doktorum gel falan demedi şuan gitmem gerekiyor mu ilişkiye girmekten çok korkuyorum ne yapıcam benim gibi olan varsa yardımcı olabilir mi