canım bizde de sürekli devam eden mukuslu kaka vardı ama sonra yediğim domatesten ötürü (ben böyle düşünüyorum)kanlı kaka oldu mukus ile beraber.Harici olarak egzamamız vardı,meme reddi brun tıksnıklığı ile beraber gittik.Pick testi aptı doktorumuz.Çoğu şeye alerjisi çıktı kızımın.Bence telaş yapma , çünkü mukuslu kaka 4.aya kadar normal demişti doktorumuz.Ama takip et.Alerjik durumları bil, ona göre takipli git.