_LORY_ Dün gittigimiz doktor kontrolunde 2.5 aylik bebegimin vajinasinda yapisiklik gorduk. Östrojen kremi verdi doktor. Gunde 2 kere suruyoruz. Bu konuda icimi rahatlatin lutfen, yasayaniniz var mi bu durumu, kremle gecti mi? Ne yaptiniz?
Azraada58 _LORY_ benm arkadsmın kızında olmştu malesef doktor eliyle ayırmıştı cocuk resmen bagırmaktan kesilmişti ama baska türlü yoktu insallah kremle gecer canm
gltkntugce _LORY_ ıslak mendillerin sebep olduğunu söylemişti doktorumuz kullanıyorsanız eğer bırakabilirsiniz
Missmiyuki _LORY_ bildiğim kadarıyla kremler 1 ay kadar kullanılıyor genellikle olumlu sonuç veriyor ama olmazsa da cerrahi işlem gerekiyor da kesmeden yapıyorlar elle olabiliyor bir yerde okumuştum tam hatırlamıyorum ama herhangi bir kesme işlemi olmasına gerek kalmadan çözulebildiğini hatırlıyorum. Rabbim şifa versin tedavisi olmayan bir şey değil telaş yapmayın
benimbebegim _LORY_ östorojen kremde hormon olduğu için uzun süreli kullanım önerilmiyor bize doktor yazmıştı fakat kullanım bilgisi vermedi kullan açılır dedi. Biz doktor değiştirdik yeni doktorumuz keskinlik bırakıyorsunuz dedi. Genital bölgesinde kararma yaptı bırakalı 4bay oldu henüz geçmedi. Doktor bizi çocuk cerrahına yönlendirdi 20 dakika da operasyon bitti 4 ay oldu açtıralı tekrar kapanmadı çok şükür
_LORY_ gltkntugce kizim dogdugundan beni 2 paket bitirmisimdir. O da kaka yaptiginda silip yikiyorum sonra. Hep pamuk kullaniyorum. Hep kontrol ediyordum. Son birkac haftadir bakmadim, boyle oldu
_LORY_ benimbebegim sadece 7 gun kullanilacak dedi doktorumuz. Haftaya kontrole gidecegiz. Ameliyat zorlu olmadi degil mi. Kiziniz kac aylik
benimbebegim _LORY_ Şuan 9 aylık biz 6 ay 15 günlüktü yaptırdığımda. Çocuk cerrahı önce uyuşturucu krem sürdü 15 dakika bekledik sonra kontrol etti uyuşup uyuşmadığını ve bir krem daha sürdü yavaş yavaş açmaya başladı toplamda 20 dakikalık bir işlemdi. Öyle çok ağlamadı uyuşuk olduğu için. 1 ay kullanacağımız bir krem verdi onu kullandık şuan 9.5 aylık kapanmadı çok şükür. Açtırdıktan sonraki 2 gün huzursuzdu biraz artık idrar yapınca yanıyor muydu bilemiyorum alttan tutmamaya ve bezini sık değiştirmeye özen gösterdim sonra geçti zaten
Sedaalya _LORY_ kızımda da vardı. Islak mendim kullanımını bırakıp pamuk ile temizledik. Krem falan kullanmadık sonra kendiliğinde açıldı