Kızlar merhaba bana bu konuda daha ne istiyosun diyen de çıkabilir ama normali bu olmadığı için sormak istiyorum. Bebeğim 3 buçuk aylık ve çok düzensiz bir uykusu var. Şöyle ki sabah 10 gibi kalkıyor 11 11 buçuk ta yatıyo 2 3 e kadar ara ara kalkıp ağlıyo emziriyorum geri uyuyor. Sonra 1 saat sonra tekrar uyumak istiyor yada emmek istiyor emerken uyuyor yine en az 2 saat uyuyor. Böyle böyle 1 saat uyanık kalsa uyumak istiyor. Gecede 1 i buluyor en son uykusu. Ben bu bebişin uykularını nasıl düzenlicem ya da herkes mi böyle düzelir mi kendisi??