alselinn Kızlar merhaba bir ay sonra işe başlayacağım şimdiden süt biriktirmek istiyorum. Siz ne zaman sağım yapıyorsunuz belli bir saatiniz var mı neye dikkat etmeliyim ?
Asyaveannesi04 alselinn ben de işe başlamadan 1 ay önce süt stoklamaya başlamıştım(4.5 aylıkken işe başladım) alarm kurup kalkardım ilk zamanlar aşırı akıyordu sütüm emzirdikten sonra da hep sağdım