deletedmom719 Yarın 4.ay aşımızı olacağız. Galiba ağır geçiyormuş 😣 koldan mı bacaktan mı oluyor? Kaç iğne yapılıyor? Ateş vs yapıyor mu. Birde 4.ay aşısından ne kadar süre sonra Banyo yapılıyor? Bilgi verirseniz çok sevinirim ❤️
nurervaras deletedmom719 2. Ay aşılarıyla aynı . Yani 2.dozlarını oluyorlar. Biz olduk ilkinde sorun olmadıysa bundada olmaz dedi hemşire. Biraz huysuzdu ama geçti
Gamzeciks deletedmom719 bizimde haftaya 4. Ay aşılarını olacak. İnşallah huysuzluk ateş yapmaz. 2. Ayında biraz ateş yapmıştı
Dgndrmz deletedmom719 canım 2 . Ayda koldan verem asısı vardı o agırdı bı 4.ay cok sukur rahat gectı her ihtimale karşı calpol vermiştik biz gene hemsire vern rahat gecirsn demişti sukurde öyle oldu
Sedaaaoyk deletedmom719 doktorumuz 2. Ay asısıyla aynı olduğunu söyledi 2. Ayda hiç bir sıkıntı yaşamadık ama 4. Ay asısı 2 gün çok huzursuzluk uykusuzluk ve Ateş yaptı neredeyse 2 gece hiç uyumadık diyebilirim suanda 5 ay 2 günlük ve 4. Ay aşısından sonra uyku düzeni de değişti hala oturtamadım. Herkeste aynı etkiyi göstermeyebilir tabi bebekten bebeğe farklı olabilir bizde böyle etkiler vardı umarım sizde daha kolay geçer
deletedmom719 Kaynana postu olsa cevap verirdiniz........ diyenlerden değilim bakın ben 😂😂😂😂 haydi Bi yazıverin yahu 😂
deletedmom719 nurervaras öyle mii bilmiyordum 2.ay bizim huysuz geçmişti ama sadece 1 gün bunda uzun mu sürüyor huyszluğu bir kaç gün falan 🤔 teşekkürler bu arada ❤️
Esrakeremakif deletedmom719 herkesde aynı olmayabilir bizim öyle oldu gece uykusunda sıkıntı yaşadık ama şuan iyiyiz 4 ay 15 günlük
nurervaras deletedmom719 yok uzun sürmedi sadece 1 gün sürdü rica ederim. Allah kolaylığını versin 🤲🏻
deletedmom719 Esrakeremakif haklısınız farklılık olabiliyor inşallah kolay geçer ❤️ çok teşekkür ederim bu arada 🤗
deletedmom719 Gamzeciks aynen bizim de huysuzluk ateş yapmıştı 😣 2.ayda ateş vs olduysa bunda da olur diyorlar 🤷♀️
deletedmom719 Dgndrmz bende mi versem bilemedim 🤔 ama Bi yönden de vücudu ateşle savaşmaya da alışsın diyorum bilemedim 🤦♀️
Dgndrmz deletedmom719 valla canım sen bilirsin ama daha cok küçükler bence biraz buyunce o çabalara girsinler 😁
deletedmom719 Sedaaaoyk umarım ya inşallah. Bende aynı şekilde en çok uyku düzeninden korkuyorum Bi düzen oluşturdum inşallah Bozulmaz 😣
Catizmir deletedmom719 bizde hiç bir değişiklik olmadı bende cok korkuyordum ama korktuğumuz gibi olmadı