Jeliboonn ben o dönemler sırf uyusun dinlendisn diye 2 saat kucagımda tutardım çünkü yerne koydugum gibi uyanıyordu sonra 2-3 aylık olduktan sonra ben buna yarım kundak şeklinde alıştırdım tabi onuda istemiyordu bende emzirme pozisyonunda altına müslin örtümü seriyordum emzdikten sonra uykuya dalınca hemen kucagımda kundak yapıo yerne koyuyordum ve devam ediyordu uykuya o şekilde birde benimki kolik bebekt zor yani halen daha uykular değişik gündüz 40. Dakika uyanır gece emmiyor ama 2-3 bazen saat başı kalkar valla sanırım en rahat etcegimiz zaman 3-4 yaş kendileri uyuduklarında olcak ben cesaret edip uyku egitmi veremiyom bakalım inşallah vercem 😅