dg1ozge Merhaba. Sezaryen sonrası ne zaman ağdaya gittiniz? 3.5 ay oluyor doğum yapalı, hiç sevmememe rağmen traş bıçağı kullanıyorum. Sizce gitsem sorun olur mu et çekiliyor sonuçta. Deneyimlerinizi paylaşır mısınız? ☺️
Kumsal0606 dg1ozge 35 günlükken gittim sadece dikişin üstündeki kılları biraktirdim ağda yaptırdım diğer yerlere
direnim_ dg1ozge 2 gün önce gittim bugün 40.günümüz doldu sorun olmadı dikişin orayıda aldırdım hiç sorun olmadı